Nouveau
Korte opleidingen

Digitale transformatie in de banken en klantervaring

Vervolmaking
2 jours - 14 heures
Antwerpen

Een digitale revolutie in de relatie met de klant.

Objectifs
Pour qui ?

Objectifs

  • Kennismaken met de bijzonderheden van de digitale wereld in de klantrelatie.
  • Het digitale aspect integreren in een klantrelatiestrategie in de bank.
  • Zorgen voor een relevante klantrelatie op elk digitaal kanaal.


Pour qui ?

Bij banken, directeurs van klantendiensten, marketing- en/of communicatieverantwoordelijken, verantwoordelijken van digitale projecten, verantwoordelijken digitale marketing.

Programme

Digitale transformatie in de banken en klantervaring

De digitale transformatie en de gevolgen ervan: korte opfrissingen

  • Nieuwe digitale diensten om zich aan te passen aan de nieuwe verwachtingen van de klant.
  • Nieuwkomers op de markt (bedreigingen en kansen).
  • FinTechs en zijn spelers.
  • Kunstmatige intelligentie.

Vaststelling van het regelgevend kader

  • Het begrip "compliance".
  • De risico's die gepaard gaan met digitaal werk.

Het beheersen van de digitale uitdagingen in de klantervaring

  • De levenshouding van de klant.
  • De gepersonaliseerde klantrelatie (klantruimte, chat, nieuwsbrief).
  • De sociale klantrelatie (klantenservice en after-sales service op sociale netwerken, blogs, tutorials...).
  • Het optimaliseren van het klanttraject.
  • Digitale integratie in de klantstrategie - het definiëren van doelstellingen en streefcijfers.

Klantgegevens

  • Verzamelen en evalueren van klantgegevens.
  • Small data - Big Data - Smart data.

Aanhouden van veranderingen in de klantrelatie

  • Perceptie, verwachtingen met betrekking tot klantrelatie.
  • Evolutie in het gedrag van klanten.
  • Evolutie in het consumptieverbruik van klanten.
  • Meetindicatoren (KPI's).

Visie op de toekomst versterken

  • Versterken van het merk.
  • Beter gericht zijn op zen acties.
  • Genereer aanknopingspunten.
  • Ondersteuning van klanten bij het gebruik van nieuwe tools.
  • Extra verkoop.
Digitale transformatie in de banken en klantervaring
Ref
7201518
Tarif
1395€ HT

Prochaines sessions

Le choix de la session vous sera demandé lors de votre inscription.

Cette formation vous intéresse ?