Nouveau
Korte opleidingen

Lead generation-strategie

Vervolmaking
2 jours - 14 heures
Antwerpen

Maak een coherente databank.

Objectives
Concerned public

Objectives

  • Een Lead generation-strategie ontwerpen inclusief inbound marketing.
  • Nieuwe leads genereren door uw campagnes en acties te optimaliseren.
  • Reageren op de acties van uw prospect, op een gepersonaliseerde manier.


Concerned public

Marketingverantwoordelijken, verantwoordelijken digitale marketing, verantwoordelijken digitale projecten.


Program

Lead generation-strategie

De marketingevoluties begrijpen

Een Lead generation-strategie voorzien

  • Doelstellingen bepalen.
  • Het belang begrijpen van de buyer's personas en van de customer's journey.
  • Organiseren van een efficiënte content marketing-strategie.
  • Uw inhoud promoten: POE-strategie.
  • Uw conversiescenario's vorm geven.
  • Lead nurturing en lead scoring begrijpen.
  • De efficiëntie van de acties meten en optimaliseren (KPI's).

Leren over inbound marketing om relevante inhoud te creëren

  • Uw content structureren en doen uitkomen om lezers aan te trekken.
  • Een regelmatig verspreidingsritme aanhouden.
  • SEO, SEA, linking combineren met uw inboundstrategie.

Leads genereren door middel van efficiënte landingspagina’s

  • Overlopen van de verschillende soorten landingspagina’s en hun doelstellingen.
  • De conversietechnieken kennen van de landingspagina’s.
  • Uw call to action optimaliseren.
  • De belofte gedaan door de reclamebron nakomen.
  • Gebruik maken van A/B testing om de ROI te optimaliseren.

Omzetten met behulp van lead nurturing & lead scoring

  • Vorm geven aan uw workflows voor geautomatiseerde marketingacties.
  • Trackingtools gebruiken om het gedrag van uw bezoekers te analyseren.
  • Rekening houden met micro- en macroconversies.
  • Een systeem toepassen voor prospectkwalificering met behulp van lead scoring.
  • De rangvolgorde van de leads bepalen in functie van de mate van hun verband met uw inbound marketing content.
  • De scoring definiëren en uw regels opstellen.
  • Analyseren van de relevantie van MQL en SQL: conversiepercentages.

Een marketing automation tool kiezen en uw CRM integreren

Lead generation-strategie
Ref
7202507
Pricing
1395€ HT

Coming Sessions

The choice of session will be asked when you register.

Are you interested in this training ?